נערת רוקנרול

כתבתי והלחנתי כמה שירים בעברי. מאז ומתמיד חלמתי שאחי המוזיקאי אילן וירצברג יעבד ויפיק לפחות אחד מהם בביצועי… אבל הוא תמיד היה טרוד בענייניו והעניין לא יצא לפועל. אז התחכמתי.

בפרויקט Headstart למימון האלבום "הלילה לא שחור" השתתפתי בסכום כזה (כמו שאחות טובה צריכה לעשות) שהבונוס שלו היה: "הפקת שיר שמביא התומך מההתחלה ועד למיקס (כולל) על ידי באולפני הביתי, שבו אני מקליט תמיד גם את האלבומים שלי".

אילן נאלץ (סתאאם. הוא עשה זאת ברצון ובאהבה) לממש לי את החלום. הוא חולל פלאים, ואני נשמעת לא רע. ובכלל העיבוד שדרג את השיר מעל ומעבר לכל ציפיותיי, אם כי זה היה אך צפוי שכך יקרה. אז הנה התוצאה לפניכם בקישור לעיל.

נקודה בקוסמוס

מה שהיה לא תמיד יהיה

כי עוד לא עבר עתיד

ועוד לא היה הווה

נקודה בקוסמוס נקודה בקוסמוס

בין טריליונים של גלקסיות

המפץ הגדול

לא מותיר הרבה תקווה

נתרחק נתקרר

נתקרב נתפוצץ

אין בשורה אמרו בחדשות

ואנחנו עוד חולמים

בין עולמות מרחפים

נקודות בקוסמוס נקודות בקוסמוס

בין מיליארדים של פנטזיות

המפץ הגדול

לא מותיר הרבה תקווה

נתרחק נתקרר

נתקרב נתפוצץ

אם תרצו גם זאת מין אגדה

כי עוד לא מצאו תשובה

למחלה לאהבה

והבדידות בקוסמוס הבדידות בקוסמוס

ממתינה לה שם גם לנו

המפץ הסופי

לא מותיר הרבה תקווה

נתרחק נתקרר

נתקרב נתפוצץ.

2 responses to “נערת רוקנרול

  • ורד נבון

    עשרה קבין של כישרון ירדו על העולם, ואתם שניכם לקחתם תשעה מהם.:)
    שיר נהדר מכל הבחינות – המלים, הלחן, הביצוע והעיבוד המוזיקלי.
    אף פעם לא מאוחר דליה, אני מחכה לאלבום שלם מיצירותיכם המשותפות, בינתיים משתפת בפייסבוק את היצירה הנהדרת הזו.

  • דליה וירצברג-רופא

    ורד יקירתי, אני מקבלת לא מעט תגובות במייל (הפצתי לחבריי) וגם בפייסבוק, אבל לך יש דרך מיוחדת לפרגן שמרגשת אותי כל פעם מחדש. תודה רבה! 🙂

כתיבת תגובה

