כבר אין מילים לתיאור הזוועה

Mental-hospital-007

2 responses to “כבר אין מילים לתיאור הזוועה

  • idophotographysite

    כתבה iris Boker . facebook
    https://www.facebook.com/iris.boker?fref=nf&pnref=story

    אני באמת לא מבינה מספיק בבריאות הנפש רק קצת.
    אבל האם כל אלה שרוצים לשחרר את נעה שאזוקה למיטתה מבינים יותר?
    הם כל מי שחושב שזה מזעזע שואל את עצמו מה האינטרס של בית החולים לאזוק חולה?
    הם כולנו יודעים מה ההיסטוריה של החולה? האם נדמה למישהו שההחלטה כלאחר יד?
    האם ברור לכולם שלפעמים יש צורך למנוע מחולה לסכן את עצמו עד שימצא לו קוקטייל מתאים?
    האם ברור לכולם שמחלות פסיכאטריות אינן באות עם ספר מרשמים ולעתים תרופה שטובה לחולה אחד עושה שמות בחולה אחר?
    האם ברור לכם שיש לפעמים מקרים שבהם חולה פוגע בעצמו ובסביבה ואין אפשרות לשחרר אותו?
    האם כולכם מבינים ?
    האמת אני לא.
    אני חושבת שבית חולים לא עונה כי יש חיסיון, אני יודעת שכבן משפחה שלא חווה את המחלה אלא רק את הטיפול קשה נורא לראות נערה אזוקה למיטתה בת משפחה, אחות שכולאים אותה ללא אשמה.
    עולם בריאות הנפש מורכב כל כך, אני הייתי נזהרת מלהאשים את בית החולים שמפאת החסיון לא יכול או מתכוון לשתף את כל תושבי ארץ הפייסבוק בסיפורה האמיתי.
    אני לא כותבת את כל זה כדי להגן על מישהו אני רק מנסה לא לקחת צד ברור בדברים שאני לא יודעת מספיק עליהם.

כתיבת תגובה

