נשבר לי ה…

דליה וירצברג-רופא תגידי לי Tal Alexandrovitz Segev
למה אפילו חברה לבית קפה זה עשור Gali Weinreb שרוצה אותי כחברה, בורחת ממני כמו מגיפה עם הסיפור האקטיביסטי?
פניתי אליה ראשונה מהרשימה הארוכה.
שברה אותי כי ראיתי מיד כתבת יח"צ אצלם גלובס – Globes על מנהל אברבנאל.
בזמני בעיתונות רק מקומון ליגה ז' היה עושה את זה. נכון, Shmulik Shem-tov?
נתת לי פרס עובדת מצטיינת בקיץ 93 של רשת המקומונים.
הוספת 1,000 שקל במכה למשכורת הרעב – העיקר שלא תקדם אותי מהגהה מפרכת של עיתון שלם (למעשה שכתבתי את כולו, כי המגיהות האחרות הכניסו לא מעט שגיאות)
מה היה קורה, לו עשית זאת? דלתות מסתובבות!
וככה גם Amnon Rabi עדיין קסטינה הפקות?
לא שעית לתחינותיי. כמה שנים אחר כך קיבלת מכתב זועם. Raanan Shakedשפחדתי ממנו אז התגלה כאדם היחיד ביניכם. העביר לך בווטסאפ מכתב ממני עכשיו. קריאה לעזרה במאבק. התעלמת. מה כן? לב אדום מדי פעם. העמותה שבדרך מתמודדים למען מתמודדים MALAM לא צריכה ♥ 
היא צריכה במה. 
ברור?
כששמוליק היה מנהל העין השביעית, סליחה מנהל מרכז הספר והספריות בישראלהוא כבר דחה את ספרו של אבא ז"ל, שיצא במוסד יד ושם בשנה שעברה – באנגלית! בעריכה מדעית של Bella Gutterman אבל לא עורכים שום אירוע לכבודו שם. נכון אלה פלורסהיים. עד איפה ידיכם מגיעות? פרנויה? לא נראה לי.
אולי אשאל את Raz Zametky? מה נותר לו להפסיד כבר? הפסיד הכל. נכון Uri Misgav סליחה עובדה? אילנה דיין היקרה מאוד, למה ארז אפרתי כן ואנחנו לא? כמה אפשר לרדוף אחריכם ואחרי רופאים לזכויות אדם? שלא ייצאו נגד קולגות. כמו ש ההסתדרות הרפואית בישראל שתמיד נותנת להם גב וחוסמת שינוי. לא רק ביטול כנס. גם הסתרת תוצאות סקר נרחב 2003 על טיפול כושל, אווירה של טרור, פגיעות מיניות במאושפזים, פחד במחלקות. כתבת על זה רבות רן רזניק. עוד אחד כמוני שלא דופק להם חשבון. סיפרו לי ששמעו אותו בחדרו בHaaretz הארץ צועק בטלפון על המנהלים של המוסדות. יפה! אבל לא מספיק. עכשיו יסייע לי להרים כנס.
Robert Whitaker יגיע לתת את ההרצאה המרכזית. דיברתי איתו השבוע רבע שעה בטלפון. אמר very good פרסם שני מאמרים שלי באתרו Mad In America
אין נביא בעירו!
היה אורח רשמי של המנכ"ל Moshe Bar Siman Tov שכבר בקיץ הזמין אותי ללשכתו. דחיתי את ההזמנה כי מתקשה לצאת מהבית אם לא מאמינה במזמין (לא ידעתי אז כלום. המידע שקיבלתי הראה לי הכל הפוך). גם @ronit dudai מהשיקום הייתה לא רצויה בעיניי בגלל כל הדיבורים. רק לאחרונה הבנתי שהיא קורבן. האגף שותה לה תקציבים. תאוות הכוח של הפאמייליה אינה יודעת שובעה. אחרי שלמדתי את הנפשות הפועלות הבנתי Yoav Kraiem שצדקת. יש לייסד רשות נפרדת לשיקום.
יש בכלל להוציא את האגף לבריאות הנפש ולמנות שר לבריאות נפש. @שרת הבדידות כן, ובריאות הנפש לא?
נמאס לי להסתיר את כל זה.
כמה קטנות נפש. כמה צביעות. כמה אינטרסים צולבים. כולכם גמדי רוח. כולכם אנשים רעים במובן לא של המקום הכי חם בגיהנום, לא. לא רק ניטרליות בזמן משבר מוסרי כדברי דנטה אלייגרי. עשיית רע בפועל. השתקה!!!
תמיד הייתי ילדה טובה ירושלים. אחרי זה נהייתי אקטיביסטית נחושה. עכשיו הופכת רשמית לעושת צרות! הילד הקטן של אנדרסן:
המלך לבוש! אתם כולכם עירומים. מהקטן ביותר עד הגדול ביותר. מספר אחת.
באמת חשבתם שאשתגע שוב ואיעלם לכם?
טוב, אז תאכלו אותה כולכם עכשיו. סתאאם. ממילא אף אחד לא מתרגש מהפוסטים שלי כבר ואפילו לא עונה למייל מפרגן. נכון, רינו צרור האם באמת כדבריך אתה "רק נותן במה ראשונה וחושף" ונעלם כמו הודיני, או שגם אליך הגיעו? למה לתת וללכת? נפתרו כל הבעיות. הרי אתה חזק בתוכחות הנביאים. רוממות בגרון כולם, וחרא ביד. קיבלת כבוד להדליק משואה ביום העצמאות! אתה מזכיר לי את הניסיון המר של עם אלי ויזל. דליה קרפל יודעת וציטטה התכתביויות. בעברית ובאנגלית.
Amir Ben-David
אמרת לי בשעתו שהורדת כתבה אחרי עימוד בגלל משפט שלי, מגיהה שפחה חרופה בת 30 ומשהו שרק יצאה אז מביצת הפסיכוזה. על מה הכתבה, זוכר? על ראיון עם "חולה נפש" בכיר בביטחון. בטח הסגיר את כל הסודות. נשאר בעיקר בצהוב. מה אמרתי לך שמיד רצת והורדת? תגיד לרוני קובן Roni Kuban להזמין אותי סוף כל סוף כל סטף סטך…
ומאז אתה מנדב לי מדי פעם עצות אחרי ניג'וסים שלי "ללכת על הסיפור של אבא שלך", ואח"כ מכבה לי את התלהבות). ביקשתי עכשיו מדורון צברי פגישה סתם לשוחח על הא ועל דא, כי החלשים ברחו ממני; החזקים שלי עסוקים מעל הראש. נשארתי לבד. אין לי עם מי לדבר. 
(כלומר מי שאני מעוניינת לדבר איתו. כי נשמות טובות (באמת) אולי רוצות, אבל מתקשה לצאת, לביתי לא מכניסה כי ביתו של האדם הוא מבצרו. אשנה את הגישה בדירת העוני הבאה. פה מתביישת שהדירה לא משדרת שאני קשת יום כמו רוב האומללים שאני משמיעה את קולם. בקרוב הכל יסתכרן)

אני וירוס סוס טרויאני. ככה נותנים לי להרגיש. זה מה שאהיה מהיום. זו הזהות החדשה שלי. תודה לכולכם

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.